برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
English فارسی



مرحله تجديد نظر دوم گزينش
 
چنانچه افراديكه در مرحله اول تجديد نظر كه در هسته گزينش واجد شرايط استخدام تشخيص داده نشوند و قصد اعتراض داشته باشند تا 2 ماه از تاريخ ابلاغ راي به آنها مي توانند اعتراض خود را به هيئت مركزي گزينش كه مرجع رسيدگي به درخواست تجديد نظر دوم است اعلام كنند.
تذكر : هر یک از مراجع تجدید نظر اول و دوم و همچنین دیوان عدالت اداری فقط یکبار می توانند نسبت به یک شکایت رسیدگی واقدام به صدور رأی نمایند.(ماده 34 آئین نامه اجرایی قانون گزینش)
براي در خواست تجديد نظر دوم بايد فرم مربوطه را از هسته گزينش و يا هيئت مركزي گزينش و يا وب سايتهاي آنها دريافت و مندرجات آن را كامل نموده و به همراه مدارك لازم و مستندات مربوطه به يكي از روشهاي كه در ذيل بيان شده به هيات مركزي گزينش ارائه كرد
الف- ارائه درخواست (بهمراه مستندات) توسط متقاضی به دبیرخانه هیأت مرکزی
ب- ارسال درخواست ( بهمراه مستندات) از طریق پست به آدرس هیأت مرکزی
ج- تكميل و ارائه فرم ( بهمراه مستندات) به هسته گزينش مربوطه كه در آن صورت هسته گزينش پرونده متقاضي را نيز ضميمه و به هيئت مركزي ارسال خواهد كرد
اهم نکات ضروری درتکمیل برگ درخواست تجدید نظر دوم :
1-      نوشتن کامل مشخصات فردی
2-      نوشتن آدرس دقیق محل کار ، سکونت و شماره تلفن
3-      نوشتن مقطع استخدامی
4-      ضمیمه کردن آرا صادره قبلی (اعم از بدوی وتجدید نظر)
5-      نوشتن شرح درخواست بصورت مستند
 
نحوه رسیدگی به اعتراض در هیأت مرکزی گزینش
1-درخواست پرونده از هسته گزینش مربوطه
2- بررسی پرونده توسط کارشناسان رسیدگی به شکایات و در صورت لزوم انجام اقدامات تکمیلی از قبیل تحقیقات مجدد ،مصاحبه ، و....
3- طرح پرونده هیأت مرکزی جهت صدور رأی
4- ابلاغ رأی به متقاضی در صورت مراجعه حضوری یا ارسال به هسته گزینش مربوطه جهت ابلاغ رأی به ذینفع